2013. november 15., péntek

18. rész ********


Hazzával összedobtunk egy kis rántottát. Imádom látni ahogy sürög-forog. Gyorsan bekajáltunk és én még elmosogattam. Mosogatás után felmentünk a szobába és tv-t néztünk. Spongyabobot néztünk. Éppen azon nevettünk, hogy a víz alatt tűz van. Ez olyan lehetetlenség. De hát mese, nem várok mást. És ez a kedvenc mesém. Imádom ahogy Csigusz nyávog, amikor Patrik hülye, amikor Spongya nevet, ja és mikor Tunya klarinétozik. Imádom a mesét. Nem csak ezt, az összes többit is. Hupikék törpikék, Szörny Rt, Turbó, Shrek, Mici-mackó, Yakari, Avatár, Andersen meséi, Gumimaci, Kis vakond, Vudlik, Simsala Grimm meséi. Mindig időben próbáltam haza érni, hogy meg tudjam nézni.
Mindeközben Harry bealudt mellettem, nem csodálom hiszen már hajnali 2. A holnap az utolsó nap a szünetükből. Azt még együtt tudjuk tölteni. Utána már interjúk, fellépések, fotózások lesznek. Nekem is nem soká elkezdődik a suli. Anyának még nem is mondtam, de még nem késő.
Kikapcsoltam a tv-t, és felgyújtottam a kislámpát. Kirángattam Hazza alól a takarót és ráterítettem, bemásztam mellé és hátulról átöleltem.
- Mia?- szólalt meg váratlanul.
- Mondjad Drágám.
- Szeretlek.- fordult velem szembe és megcsókolt.
- Én is szeretlek. de aludjunk.- bújtam oda hozzá.
Nem válaszolt csak szorosan magához húzott. Mélyen beszívat az illatát és lehunytam a szemem.

Reggel egyedül ébredtem. Kikászálódtam az ágyból és a fürdőbe mentem. Az ajtót magamra zártam, hogy még véletlenül se jöjjön be Hazza. Gyorsan lezuhanyoztam és magamra kaptam a ruháimat. Megszárítottam a hajam és egy kis sminket vittem fel a szememre. Mikor késznek nyilvánítottam magamat kiléptem az ajtón. Harry az ágyon én ült n pedig rávetettem magamat. Mind a ketten a földön végeztük nevetve.
- Mit szólnál ha elmennénk egy állatkertbe? Jöhetne Maya meg Martin is, meg a srácok.- vetette fel az ötletet.
- Nekem tetszik.- mondtam és meg csókoltam.
Gyorsan össze szedtük a holminkat és már indultunk is haza. Kivételesen Harry vezetett.
Otthon elváltunk egymástól. Én haza mentem ő pedig a srácokhoz. Gyorsan szaladtam be és kerestem a többieket. Bekukkantottam a konyhába, de semmi, a nappali is üres. Szaladtam felfele a lépcsőn, Maya szobája üres. És megvannak. Martin szobájában ücsörögtek és képeket néztek. A régi képeket. Olyan jó volt nézni őket, nem akartam ezt megzavarni, de muszáj volt, program van a mai napra.
- Halijó.- köszöntem rájuk. Mindenki rám kapta a tekintetét.
- Szia Kicsikém. Mizujs? Merre jártatok az este, hogy kellett a kocsid?- kérdezősködött anya.
- A tóparti nyaralóban voltunk, de majd elmesélem, most sietünk. Hazza kitalálta, hogy utolsó szabadnapjukon állatkertbe akar menni. Elengeded a kicsiket is igaz?- néztem rá nagy kerek szemekkel.
- Persze csak öltözz át mert ázott szagod van.- mondta anya miközben befogta az orrát.
- Fújj tényleg.- szagoltam meg magam.- akkor mi voltunk ilyen büdösek a kocsiban. El kell vinni a kocsit tisztítóba.- mondtam miközben lehámoztam magamról a pulcsit.- Na gyere prücsök, öltözzünk.- és ölbe vettem Mayát.
- Valami melegebbet vegyetek fel, mert hideg van.- utasított anya.
- Rendben.- ezzel kiléptünk az ajtón és az enyémbe mentünk. Leraktam Mayát és a szekrény elé léptem. Kinyitottam az ajtót és kivettem a ruhákat. Mivel állatkertbe megyünk nem akarok kiöltözni, minek magassarkú egy ilyen helyre? Átszaladtam Maya szobájába és kivettem neki is egy sportos össze állítást. Miután ezzel készen voltunk bevonultunk a fürdőbe. Rendbe szedtük magunkat, én lezuhanyoztam és hajat mostam, amit Maya végig ült a szennyes ládán. Törcsibe csavartam magam, meg a hajam is. Kirobogtunk az ajtón és felkaptuk magunkra a ruhákat. Felvittem egy alap sminket és megszárítottam a hajam és hagytam, hogy loknikba omoljon a vállamra. Mayát felvettem és robogtam Martinhoz.
- Szia öcs... - kezdtem bele de megakadtam.- Te mit csinálsz?
- Mia, minek látszik? Alszok.- mondta egyszerűen miközben a másik oldalára fordult.
- Na meg még mit nem.- odaléptem hozzá és lehúztam róla a takarót.- Felkelsz belövöd a hajad, addig én veszek elő neked ruhát.- sértődötten kimászott az ágyból és a fürdőbe ment. Kivettem neki egy barna ülepes nacit, és mellé egy fehér pulcsit.
- Na hol a ruhám?- jött ki.
- Ott.- mutattam az ágyra.- Majd gyere le és megyünk a srácokhoz. Két kocsival megyünk.
Martin elkészült olyan 10 perc alatt, elköszöntünk anyutól és kocsival átgurultunk Hazzáék.
- Sziasztok. Gyertek be. Mia Hazza a szobájában van.- nyitott ajtót Niall.- Maya megyünk Liamhez?- vette ölbe a kicsi lányt. Martinnal közben beszélgetett. Én felmentem Harryhez. Lassan nyitottam be. Háttal állt nekem, félmeztelen és a szekrényében kutatott. Nem szóltam semmit csak mellé léptem és kivettem egy egyszínű sötétzöldes V nyakú pólót, ami passzol a nadrágjához.
- Köszi Édes. Már itt állok legalább fél órája, de lehet keveset mondtam.- nyomott puszit a számra.
- Nincs mit Drágám. A többiek hogy állnak? Am Maya Liammel van Martin pedig Niallel. És itt a kocsim.- mutattam fel neki a kocsi kulcsot miután viszonoztam a pusziját.
- Gyere csak ide egy kicsit.- húzott magához és megcsókolt. Ha nem fogja a derekam akkor valószínű, hogy a lábaim felmondják a szolgálatot. Levezette kezét a fenekemre és rámarkolt. Levegő hiány miatt elváltunk egymástól, majd befejezés ként egy puszit nyomtam a szájára. Összekulcsoltam az újainkat és kifele kezdtem húzni. A nappaliban Liam a húgommal játszott, Niall Martinnal beszélgetett. De hol van Zayn és Louis?
- Szia Liam.- léptem oda hozzá és megöleltem.
- Szia Mia. Louis az előbb itt üvöltözte a nevedet.- világosított fel.
- Akkor megkeresem, nemsoká érkezünk és indulhatunk végre.- majd elindultam vissza felfele. Louist nem találtam a szobájában így hirtelen ötletem támadt.
- Lou, hol vagy?- kiabáltam el magam.
- Áhh Mia, kérlek segíts. Zayn nem tudja belőni a haját.- hadarta el Lou.
- Ez olyan nagy probléma?- mondtam miközben Louis húzott be Zaynhez.
Zayn a tükör előtt állt és igazgatta a haját. Mellé léptem és kivettem a kezéből a fésűt meg a hajzselét. Akciómra ugrott egyett.
- Menj most meg hajad. Ennyi hajzselével a fejeden nem csodálom, hogy nem tudsz mit kezdeni a hajaddal.- toltam be a fürdőbe.
- De már háromszor mostam meg.- csapkodott össze vissza.
- Azt mondtam mosd meg.
Magára csapta a fürdő ajtót és hallottam ahogy megengedte a vizet. Két perc múlva kilépett az ajtón kezében egy hajszárítóval.
- Ácsi, ácsi. Te mit csinálsz?- szóltam rá mikor bekapcsolta a gépet.
- Megszárítom a hajam.- mondta egyszerűen.
- Na add csak ide.- vettem ki a kezéből.- Ülj le.-utasítottam.
Úgy szárítottam meg a haját, hogy a feje tetején felálljon. Leraktam a gépet. Fújtam rá egy kis hajlakkot és késznek nyilvánítottam.
Lementünk a többiekhez és két kocsival indultunk el az állatkertbe.


Tudom kicsit késtem, de okom volt rá. Most itt vagyok és meghoztam az új részt. Olvassátok, kommizatok, fel is lehet iratkozni.  Sietek a kövi résszel, ahogy csak tudok. Ez most egy kicsit rövid lett, sajnálom. :PP

3 megjegyzés: