2013. november 2., szombat

17. rész Csak mi ketten

 ** Mia szemszöge **

Már régen elhagytuk Londont. Hazza nem kérdezősködik, hogy hova megyünk. Csendben figyel. A táj meseszép, épp egy tó mellett kocsikázunk. Keze a combomon pihen mióta elindultunk. Mikor Louis haza csalta, azon kattogott az agyam, hogy nem fog eljönni. Kijelentette, hogy sehova nem megy. De mikor meglátott tudtam, hogy nyert ügyem van. Tulajdon képpen ez a ház nem az egyik barátomé, ez a miénk, de nem kell mindent tudniuk. Régen sokat voltunk itt.
A kis út végén megláttam a házikót.
 Előtörtek a régi emlékek. Beparkoltam a garázsba, majd kiszálltunk.
- Itt lennénk. Gyere.- fogtam kézen és húztam a ház felé. Elő vettem a kulcsot és kinyitottam az ajtót. Odabent minden a helyén volt, és minden tiszta volt. Tudtam, hogy kint minden elő van készítve, össze kulcsoltam ujjainkat és kivezettem a teraszra. Az asztalon ott az ennivaló és két darab gyertya. Helyett foglaltunk egymással szembe.
- Ezt nekem kellett volna megcsinálni. Köszönöm. Igaz nem megyünk haza?- nyomott puszit a kezemre.
- Ez pont így a jó. Nincs mit. És igen, azért hoztuk azt a táskát.- mutattam az előbb említett tárgyra.- És most egyél, hogy legyen erőd a további programhoz odakint.- toltam elé a tányérját.
- De édesem kint már sötét van. Vagy netán bújócskázni akarsz?- nézett rám elég furán.
- Egyél, majd meglátod.- nyomtam a kezébe a villát. Szerencsétlenkedett egy sort a spagettivel mire be tudta kapni. Jó volt látni, hogy tetszik neki. Csillogott a szeme. Hazza gyorsan megette az előtte lévő adagot.
- Na Mia menjünk már.- türelmetlenkedett.
- Drágám, nyugi már. Amíg én megeszem addig menj öltözz át.
- Nem megvárlak.- és szedett még magának egy kicsit. Na így már egyszerre végeztünk. Össze szedtem a tányérokat és a mosogatóba raktam.
- Azt hagyjuk holnapra. Gyere öltözni.- húzott el onnan Hazza.
- Jójó ne legyél türelmetlen. Előttünk áll az egész este.- mondtam neki miközben a szobába mentünk. Kivettem neki a táskából a melegítőt és a kezébe nyomtam.
- Ez a tied.
- És te mibe leszel? Nekem így is jó.- mondta vigyorogva.
- Szeretnéd.- a szekrényből kivettem magamnak egy melegítőt.- Én ebben leszek.- fordultam felé, de bár ne tettem volna. Ott állt előttem egy száll boxerben. Kidolgozott felső testéről nem bírtam levenni a szemem.
- Miaz édes? Tetszik a látvány?- kérdezte mosolyogva. Én válaszul csak bólogattam és az alsó ajkamba haraptam. Gyorsan észbe kaptam és sarkon fordultam. Gyors léptekkel haladtam az ajtó felé, de mégsem voltam elég gyors. Harry derekamnál fogva húzott magához, így a hátam a mellkasának simult. Éreztem minden egyes szívverését.

- Nem gondolod, hogy ha kimész akkor az csalás?- kérdezte. Puszit nyomott a fülem mögötti érzékeny pontra.
- M-m-mé-éért is?- kérdeztem dadogva.
- Mert te láttál félmeztelen.- magyarázta két puszi között. Minden erőm összeszedtem.
- És te engem nem fogsz.- oldalba böktem és kiszaladtam a fürdőbe majd magamra zártam. Gyors levettem a ruhám és a melegítőbe bújtam. Felkötöttem a hajam és kiléptem. Harry az ajtóban állt, immár felöltözve. Össze kulcsolta kezünket és kimentünk. Tudtam mit fogunk csinálni.
A part melletti csónakhoz sétáltam és néztem Hazzára.
- Komolyan most akarsz csónakázni?- kérdezte értetlenül.
- Igen pont most. Na gyere.- ezzel beszálltam és megfogtam az evezőket. Az egyiket Hazza kezébe nyomtam. Ő is beszállt majd egymás mellé ültünk. Ő a jobb oldalon evezett én pedig a balon. Elég rendesen beeveztünk a közepéig. Leraktam az evezőt és Hazza ölébe ültem.
- Tetszik?- kérdeztem tőle. És puszit nyomtam arcára.
- A látványra gondolsz?- kérdezett vissza.
- Igen arra.
- Igen tetszik. De van valami ami sokkal jobban tetszik.- simogatta meg az arcom.
- És mi lenne az?- érdeklődtem és puszit nyomtam arcára.
- Pont ez.- felelte mire én még több puszival halmoztam el. Követtem az álla vonalát, majd a szájára tértem. Hosszú puszit nyomtam rá amit ő is viszonzott. Nyelveink táncot jártak. Keze a hátamon fel alá járt, majd lejjebb csúszott a fenekemre, és végig a combomon. Majd ezt az útvonalat többször is bejárta.
- Imádom mikor ilyen vagy.- mondtam két csók között.
- Milyen?- kérdezte miközben a nyakamra nyomott puszit.
- Ilyen, ilyen laza és egyben romantikus. Mikor kell akkor nyugis, vagy éppen vad.- soroltam el neki, mit is szeretek benne. Nem válaszolt rá semmit, csak tovább puszilgatott. Hirtelen a combom alá nyúlt és felállt velem. Éreztem, hogy a csónak meginog alattunk.
- Harry ülj vissza. Bele fogunk esni a vízbe.- szorítottam a nyakát. Ő vissza akart ülni, de jobban meginogott mint az előbb és egyenesen bele dőltünk a vízbe. Hazza elengedett és a kezem után nyúlt. Minden olyan gyorsan történt, időm sem volt levegőt venni. A víz hideg volt, váratlanul ért. Gyorsan úsztunk fel a víz felszínére. Kapkodtuk a levegőt.
- Ezt nem így terveztem.- mondta miután levegőhöz jutott. Válasz helyett a szájára tapasztottam az enyémet.
- Te csak szebbé tetted, és veszélyesebbé.- mondtam két csók között.
- Na gyere te hableány, menjünk be a házba, mert megfázol.- emelt ki a vízből és a csónakba tett. Mellém mászott ő is és kieveztünk a partra. Gyorsan mentünk befele és egyenesen a szobába.
- A francba.- szitkozódtam.
- Mi a baj Édes?- kérdezte.
- Igaz tudod, hogy ez volt a váltó ruhánk?- kérdeztem vissza. Úgy terveztem, hogy a melegító nacimban alszok és egy pólóban, de mindegyik elázott.
- Ne aggódj, megoldjuk.- és ezzel a táskához lépett. Kivette belőle a boxerét és az egyik pólóját.
- Oké te abban alszol. És én?- néztem rá elég furán.
- Ebben alszok én.- mutatta fel a jobb kezében lévő boxert.- És ebben pedig te.- emelte fel a bal kezét amiben a póló volt.
- Na nem.- ellenkeztem.
- Oké akkor cserélhetünk is.- mondta és felém nyújtotta a boxerét. A francba már.- Mondjuk nekem úgy is jó ha nem alszol semmiben. Na jó vicceltem. Édes aludtál már velem.- kezdett el érvelni.
- De az egészen más volt, és pizsamában voltam. Ez meg egy póló ami szinte nem takar semmit.- magyaráztam neki.
- Ami az én javamra szolgál. Vagy itt a boxerem.- viccelődött megint.
- Add ide azt a nyavalyás pólót és menj ki.- kaptam ki a kezéből a pólót. Ő elindult az ajtó felé és .. és .. bezárja? De minek? És a kulcsot pedig felrakja a keskeny ajtókeretre? De minek.
- Szeretlek.- jött oda hozzám és a számra puszit nyomott.
- Én is szeretlek de ez mire jó?- kérdeztem tőle. Nem kaptam választ. Megcsókolt. Imádtam a csókjait. Kezemet a tarkóján kulcsoltam össze, ő pedig a derekamnál. A nadrágom széléhez nyúlt, én pedig oda kaptam a kezem.
- Nyugi kicsim.- simogatta meg a hátam, és újra megcsókolt.
Szabad kezével újra nadrágom széléhez nyúlt, és comb középig letolta, onnan pedig magától leesett.
Szégyenlősen bújtam Harry mellkasához. Állam alá nyúlt és megcsókolt. Kezébe vette a pólóját amit nekem szán pizsamának. A pólóm aljához nyúlt és elkezdte felfele húzni. Megemeltem a karom és kibújtatott a vizes ruhámból. Eltávolodott tőlem és végig nézett rajtam.
- Gyönyörű vagy Édesem.- mosolygott. Ismét szégyenlősen hozzá bújtam. A fejemen áthúzta a pólót én pedig kibujtattam kezeimet majd megigazítottam. Puszit nyomott a számra és az ajtóhoz lépett. Gyorsan elé futottam és elálltam az útját.
- Hova-hova?- kérdeztem és magamhoz húztam.
- Mit szeretnél Kicsim?- kérdezett vissza.
- Igaz tudod, hogy ez így nem ér? Te láttál engem. És én téged?- magyaráztam neki. Puszit nyomtam a szájára, egyből viszonozta. A puszi át ment csókba, az pedig csókolózásba. Pólójához nyúltam és eltávolítottam róla. Kezemet végig húztam a kidolgozott mellkasán majd a hasán. Nadrágja szélébe akasztottam az ujjam és lehúztam róla. Nem zavartatta magát, nem szakította meg a csókunkat.
- Azzal mi lesz?- mutatott a fotelben heverő alsónadrágra.
- Azt Drágám felveszed egyedül.- mondtam büszkén és egy utolsó puszit nyomtam a mellkasára. Az ajtóhoz léptem és vártam, hogy kinyissa nekem, de ő még gatyát cserélt. Komolyan most cserél gatyát, nem hiszem el. Zavaromban inkább felkötöttem a hajam. Hazza mellém lépett, immár tiszta alsóban. Levette a kulcsot és kinyitotta az ajtót. Az utam egyből a konyhába vezetett. Éhes vagyok. Kell kaja.
- Életem, éhes vagyok !- mondtam neki.
- Csináljunk kaját.





Sziasztok. Íme a 17. rész. Olvassátok, pipáljatok, fel is lehet iratkozni és lehet komizni. 
Amúgy az előző részből kimaradt Mia autója. Most megmutatom nektek.

Szerintem gyönyörű egy járgány. Nektek mi a véleményetek?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon tetszett, észrevettem egy két apróságot, a kulcsosat ;) a kocsi nagyon szép :) s imádtam ezt a részt is, tetszik h a vízbe pottyantak :33

    VálaszTörlés