2013. október 29., kedd

16. rész ♥♥♥



** Louis szemszöge **

- Louis elmondanád mivan?- sietett Eleanor.
- Ne haragudj, Mia szervez valamit. Én meg a srácok Miáék vagyunk, Mia meg nálunk. Csak megkért, hogy vigyek neki át valami kék ruhát meg valami plchftmos cipőt vagy legalábbis valami ilyesmi. És, hogy a srácok ne tudják mit akarok így ezt kellett mondanom.
- Aha. És engem mért hívtál?- ja igen ezt elfelejtettem.
- Igen tényleg. Kicsim hogy néz ki az a cipő?- kérdeztem hülye fejet vágva, persze tudom, hogy úgyse látja.
- Ó te kis csacsi. Olyan amit én szoktam felvenni. Tudod a magas talpú.- na akkor gondolkozzunk ő milyet szokott hordani. Hát van naki az a görög szandál de az nem magas talpú, akkor van az a furcsa barna, lehet hogy az.
- Arra gondolsz amelyik olyan furcsa és barna színe van?- hülye vagyok az nem lehet az, az nem megy a kék ruhához.
- Nem. Olyan mint például a kék vagy a virágos. A barna az telitalpú.- magyarázta el érthetőbben de csak jobban belezavarodtam. Kék meg virágos. Ja hogy olyan.
- Ja igen tudom. És nekem abból kell a fehér. Meg egy kék ruha.- mondtam neki.
- A színeket ismered. Tudod a kék az olyan mint az ég, a fehér meg mint a felhők.- oktatott ki.
- Jójó innen tudom. Szeretlek, és köszönöm. Jó próbát puszi.- köszöntem el.
- Nincs mit. Én is szeretlek. Puszi.- köszönt el ő is és kinyomta a telefont.
Kivettem a cipőt meg a ruhát és leszaladtam vele a lépcsőn.
- Nemsoká jövök.- szóltam be a többieknek. Gyorsan cipőt húztam és sprinteltem a mi lakásunkba.
Mia keresésére indultam. Persze hogy Hazza szobájában leltem meg.
- Szia csajszi. Tessék. De mire is készülsz?- érdeklődtem.
- Hát az úgy kezdődött, hogy Hazza vacsira hívott de én eltereltem a témát és neki az jött le, hogy nem akarok menni. De ez nem így van. És most ő nálunk. De azt nem tudja, hogy én mire készülök. - Beszéltük, hogy merre lehetsz de Harry nem mondott semmit csak megrántotta a vállát.- meséltem el neki.

** Mia szemszöge **

Tehát megrántotta a vállát. Nem baj, én rontottam el akkor helyre is hozom. Harry ruháit kiraktam neki az ágyra. Felhívtam egy ismerősöm és ő ide adta ingyen a nyaralóját. Nekem ott vannak ruháim.
- Kiengesztelés képen elviszem egy helyre. Egy barátom nyaralójába. Neki csak ezeket kell felvenni, semmi dolga nem lesz. Viszont neked lenne. Haza hozni fel öltöztetni és megoldani, hogy ne találkozzunk. Csak hozd haza és add rá ezeket.-adtam ki az utasítást.
- Rendben megoldom. 10 perc és itthon lesz. Te menj a szobámba és öltözz át. Haza jöttök aludni?-kérdezte.
- Rendben köszönöm. Ha ő maradni akar akkor nem hiszem. De megyek öltözni. Te hozd Hazzát. Ja várj.- szóltam utána. Elővettem egy táskát az asztal alól és kivettem egy melegítőt a szekrényből amit bele nyomtam.- Ezt hozza magával. De akkor már én is itt leszek. Oké ennyi megyek. Siessetek.- nyomtam puszit az arcára és kiléptünk az ajtón. Ő lement a lépcsőn én pedig a szobájába mentem. Gyorsan magamra kaptam a ruhát meg a cipőt. Kivettem a táskából a szemceruzát és vékony csíkot húztam vele. Vissza rohantam Hazza szobájába és a táskájába nyomtam egy pólót is.

** Harry szemszöge **
*
Miáéknál ültünk. Én elég szótlan voltam. Elhívom randira és ő eltereli a témát. Rosszul esett. Nem tudom, hogy hol van. Hirtelen Louis esett be az ajtón.
- Harry drágám gyere már egy kicsit haza. Dusty rosszul van.- kiabált az ajtóból.
Jajj mit talált már ki megint. Felálltam és cipőt vettem. Jöttek velünk a többiek is. Elköszöntünk mindenkitől és hazafele vettük az irányt.
- Jól van Louis most már mond el, hogy mit akarsz.- karjánál fogva rántottam vissza magam mellé.
- Dusty komolyan nincs jól.- adta tovább a szöveget. Persze nem hitem el neki. Tuti össze tört valamit és azt akarja, hogy segítsek neki összetakarítani.
Otthon az ajtó nyitva volt. Valamiért Mia illatát éreztem a levegőben de nincs itt. Nem tudja a kapu kódot. Bementünk a lakásba és ledobtuk a cipőt. Dusty a kanapén feküdt és játszott a mű egérrel.
- Jéé jobban van. De jó.- ugrándozott Lou.
- Oké már ha a semmiért haza rángattál akkor megyek a szobámba.- fordultam sarkon és a lépcső irányába mentem.
- Nem is eszel?- kérdezte Niall.
- Nem vagyok éhes.
Végre anélkül, hogy bárki megszólított volna el tudtam indulni. Végül is senki nem szólt hozzám, de Louis a szobáig követett.
- Jól van haver, elmondanád, hogy mért kellett haza jönni? Nem vagyok jó passzban.- mondtam neki anélkül, hogy megfordultam volna. Kinyitottam a szobám ajtaját és rájöttem, hogy valaki járt a szobámban. Mért vannak a ruháim kirakva az ágyra? És a táska mért van tele nyomva ruhával.
- Louis mi folyik itt?- kérdeztem.
- Vedd fel azokat ott és lődd be a hajad, utána mindent elmondok.- mutatott az ágyon heverő göncökre, majd kiment. Essünk túl rajta. Úgysem megyek sehova. Buliba sem. Mia nélkül nem. De Mia. Nem tudom hol van. Mióta rá csuktam az ajtót azóta nem láttam. Lehet nagyon magamra vettem a dolgot, és csak felfújom. Hiányzik. Hiányzik ő maga, a csókja az ölelése.
Gyors átvettem a ruhákat, a hajam belőttem, és a kedvenc parfümömből fújtam magamra egy kicsit.
- Louis készen vagyok. Elmondanád mi van?- kiabáltam ki neki.
- Igen, jövök.- kiabált vissza az ajtóból.
- Haver most szólok, hogy sehova nem megyek.- kötöttem az ebet a karóhoz.
Hallottam, hogy nyílik az ajtóm de nem néztem arra. Az a bizonyos hang. Az a csilingelő. Az a hang szólt hozzám.
- És velem? Velem sem mész sehova?- szólt hozzám. Rá emeltem a tekintetem és vigig néztem rajta. A lábán fehér magassarkú, és kék ruhát visel. Csodálatosan néz ki. Mint angyal.
Sietős léptekkel haladtam felé.
- Veled a világ végére is elmennék Szerelmem.- elé értem és szorosan húztam magamhoz.- Hiányoztál. Ne haragudj, egy balfasz vagyok.- kértem bocsánatot.
- Te ne haragudj Édesem. Felejtsük el. Viszont van egy meglepetésem, azért vetted fel ezeket.- mutatott rá az öltözékemre.
- Meglepetés?- néztem érdeklődve.
- Igen gyere.- mielőtt elindultunk volna Louist megölelte.
- Lou, drága Lou. Nagyon szépen köszönöm.- mondta neki és puszit nyomott az arcára.
- Nincs mit csajszi.- ölelt vissza Lou.
Össze kulcsolta újainkat és húzott maga után. Lent a srácok értetlenül néztek ránk. Egyrészt hogy hogy került ide Mia, amit én sem értek, másrészt hogy mért vagyunk ennyire elegánsak.
- Ti hova mentek haver?- kérdezte Zayn.
- Nem tudom. Majd jövök.- kiabáltam vissza a házba mert mire elmondtam volna Mia kihúzott.
Az ő házukhoz mentünk. Ahogy beléptünk az ajtón Mia elkiabálta magát.
- Anya hol a kulcsom?- kérdezte.
- Fel van akasztva a többi közzé.- válaszolt Lily.
- Elmentem, majd jövünk.- csapta be utánunk az ajtót. Rá nyomott a kulcsra és a ház melletti ajtó kinyílt. Azt hittem az csak egy másik ajtó a lakásba de nem. Az az ajtó a garázsba vezetett. Két kocsi állt bent. Egy fekete és egy fehér. A kulcson megnyomott egy másik gombot és a fehér Hyundai kezdett el villogni.
- Édes ez a tied? Mióta van neked jogsid?- érdeklődtem.
- Még Magyarországon szereztem meg, de otthon nem használhattam. Itt viszont igen. És mivel nem akarom hogy minden fotós minket kövessen ezzel megyünk, és én vezetek mert nem tudod az utat.- magyarázta el a dolgokat.
- Nem vitatkozok.- beülünk a kocsiba és elfordította a kulcsot. A kocsi motorja felbőgött.
- Hallod ezt a csoda szép hangot? Mese szép.- mondta félig nekem félig a kocsinak. Mielőtt elindultunk volna valami eszembe jutott.
- Várj, valamit elfelejtettem.- mondtam neki. Oda hajoltam hozzá, kezemet az arcára csúsztattam és megcsókoltam. Ez már nagyon hiányzott.
- Hmm ez hiányzott.- mondta miután elváltunk.
- Nekem is.- mosolyogta mint a vad alma.




Mia ruhája




Hazza ruhája





Sziasztok. Megjöttem a 16. résszel. Olvassátok. Pipálni, és kommentelni ér.


4 megjegyzés:

  1. Szia. Ha rendelnél fejlécet tőlem, akkor ide írj: roxililly1d@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Imáádtam *-* nagyon jólett, jó ötlet az h Mia elviszi Hazzat :) jót mosolyogtam Louison :) várom a kövi részt :33

    VálaszTörlés