2013. november 28., csütörtök

19. rész Titkok



Ahogy beértünk az állat kertbe Niall megrohamozta az első büfét. Megvártuk amíg vesz magának kaját. Vett 5 hamburgert, 3 hotdogot, két nagy adag pattogatott kukoricát, és két üveg üdítőt. Végre el tudtunk indulni. Maya mindig előre szaladt, Liam pedig utána. Hazza, Zayn, és én nézelődtünk. Louis, Martin és Niall pedig ökörködtek. Tőlük zengett az egész park. Elsőnek az északi és déli sarkon élő állatokat néztük meg. Jegesmedve, pingvin, fóka, sarki nyúl, sarki róka. A jegesmedvéknél Maya elkezdett ujjongani, visítani. Nagyon tetszett neki. A sarki nyuszikhoz be lehetett menni, Louis és Martin nem bírtak magukkal és minden áron meg akartak egyet fogni. Az egész fogócskának az lett a vége, hogy Louis átesett Martinon, Martin pedig seggre esett, mi pedig a hasunkat fogtuk nevetés közben. Persze, hogy kizavartak minket.



** Lily szemszöge **

Hogy mondjam el nekik?



** Mia szemszöge**

Miután a két srác túltette magát a lelki bántalmakon elindultunk a vízi állatok fele. Megnéztük a bálnákat, cápákat, különböző kisebb halakat, delfineket, láttunk Némó halat, és szerintem még estig sorolhatnám. Mivel itt nem engedték, hogy közöttük úszkáljunk, szerencsére, itt semmi rendbontó dolgot nem tettünk.
Jöttek az emlősök. Oroszlán, tigris, gepárd, majom, zebra, farkas. Hihetetlen hogy milyen szépek, Maya kissé megijedt tőlük, de elmagyaráztuk neki, hogy nem tudnak bántani. Én rengeteg képet
csináltam az állatokról, a srácokról, magunkról. De azt hiszem a legtöbb képet Harryről csináltam, mikor nem vette észre.



** Lily szemszöge **

Sosem bocsájtják meg nekem.



** Mia szemszöge **

Most épp egy büfében ülünk és eszünk. Amit Niall vett kaját az érkezésünkkor mind elfogyott.
- Mia szomjas vagyok.- szóllt hozzám Maya.
- Hozok neked üdítőt.- ezzel leraktam a fényképezőgépet az asztalra és elindultam venni valami innivalót. Alig hagytam ott őket, hallottam ahogy lányok sikoltoznak. Tudtam, hogy lerohanták őket. Ez csak a kisebbik baj, de velük van Maya és Martin. Gyorsan vissza szaladtam és beverekedtem magam a tömegbe. Ahogy megláttam Mayát Liam kezében kicsit megnyugodtam. Martin nekem háttal áll és próbál menekülni. Elvettem Mayát és én is kifele próbáltam menni.
 De túl szép lett volna, hogy biztonságban ki tudunk jutni innen. Térdre estem. Maya fejét védtem, közben próbáltam lábra állni. Két erős kéz ragata meg a karom és húzott fel. Harry. Valaki elvette Mayát. Niall.

 Valaki kiabál.
- Állj. Vegyétek már észre magatokat, mi csak szeretnénk jól érezni magunkat az utolsó szabad napunkon, ti pedig azokat bántjátok akiket mi szeretünk. Ma nem adunk senkinek aláírást, nem lesznek képek sem. Mindenki vonuljon el másik irányba.- fakadt ki Liam.



** Lily szemszöge **


Nem tarthatom örökké titokban előttük.




** Mia szemszöge **

- Nem is szerettek minket, ha ez a kis cafka meg a gyereke fontosabbak mint mi. Nem törődtök velünk.- kiabált egy rajongó. Fantasztikus, már csak ez kellett.
- Ti pedig nem vagytok igazi Directionerek ha ilyenkor is zaklattok minket, és fenyegetőztök. Az igaziak elfogadnak minket és azokat is akik velünk vannak.- szólt vissza Zayn.
Ezzel feloszlott a nagy tömeg.
- Kicsim jól vagytok?- kérdezte Hazza.Ű
- Én igen, de Maya?
- Nyugi jól van csak kicsit megijedt. Igaz Csöppség?- szólt a hátam mögül Niall.
- Srácok hol van Martin?- kérdezte Zayn. Gyorsan elővettem a telefonom és hívtam, azonnal fel is vette.
- Martin hol vagy?- kapta ki a kezemből a telefont Louis.
- A kocsinál.
- Megyünk.- és ezzel lerakták.
- Oké srácok induljunk.




** Lily szemszöge **

De hogy mondjam el nekik?




** Mia szemszöge **

A parkolóban egyből megpillantottam Martint. Rohantam hozzá és kérdőn néztem rá.
- Nyugi jól vagyok, nem történt semmi. Mayát nem tudtam kihozni mert valaki ellökött tőle, sajnálom.
- Semmi baj jól van ő is.- mondtam és magamhoz öleltem.
Beszálltunk a kocsiba és már indultunk is. Most Harry vezetett. Hátul Martin és Maya elaludtak.
- Sajnálom Baby. Nem így terveztem el ezt a napot. Utálom ezt.- simított végig a combomon Haz.
- Nincs semmi baj, csak Mayát érintette meg. Én jól vagyok nyugi. Tudtam hogy nem lesz szökkenő mentes.- nyugtattam meg az én barna hercegem. Tudom, hogy hihetetlen de nem tudnék ezek után nélküle élni. Szükségem van rá. Rá van szükségem. Nem a pénzére. Nem a hírnevére. Rá, csak rá.





** Lily szemszöge **


Nem szabadott volna. Nem kellett volna elmennem.





** Mia szemszöge **

- Mikor is indul a tanfolyam?- kérdezte Hazza.
- Jövőhéten. Szerdán. Anyának még nem is mondtam.- mondtam neki.
- Még van rá időd.- simogatta meg az arcom.
- Nálunk alszol?- kérdeztem meg.
- Örömmel.- vigyorgott.
Leparkolt a kocsival, kiszálltunk. Ő kivette Mayát, és pedig felkeltettem Martin.
- Öcsi itthon vagyunk. Gyere be.- simítottam végig a karján.
- Mia találkoztam egy lánnyal mikor a parkolóban voltunk. Megadta a telefon számát, szerinted felhívjam?- ez meglep. Tőlem kér tanácsot.
- Persze. Beszéljetek meg egy találkozót.- mondtam neki is becsuktam utána az ajtót. Odabent megkerestük a többieket. Mind a hárman Maya szobájában voltak. Hátulról átöltem anyát és puszit nyomtam arcára.
- Mizujs?- kérdeztem meg.
- Semmi különös. Egész nap egyedül voltam.




** Lily szemszöge **

A saját lányom szemébe hazudtam. Milyen anya vagyok.




** Mia szemszöge **

- Ő anya beszélnünk kellene.- fogtam meg a kezét.
- Én a szobádban leszek.- Hazza puszit nyomott Maya arcára aki mélyen aludt, és az én számra.- Jóéjt Lily.
- Neked is Harry. Nos mi az Kincsem?- érdeklődött anya.
- Jövőhét szerdától manikűrös tanfolyamon leszek. Minden szerdán menni kell.- mondtam el neki.
- Oké, mennyi a tandíj?- kérdezte.
- Nem anya. Ezt nem te fizeted. Nagylány vagyok. Tudod ott a számla.- magyaráztam neki.
- Igen ott a számla szükség esetére.- kezdett bele.
- 19 éves vagyok. Nem fogok mindig a nyakadon lógni. Kérlek hagyd hogy magam csináljam.- kezdtem én is.
- Rendben legyen, de ha...- szavába vágtam.
- De ha baj lesz szólok, ígérem. De megyek a szobámba. Amúgy Hazza itt alszik. Szeretlek jóéjt.- puszit nyomtam az arcára és magára hagytam. A szobában Harry az ágyamban feküdt és telefonozott. Mellé feküdtem és szorosan hozzá bújtam.
- Mia. Szeretlek.- mondta a hajamba Hazza.
- Én is szeretlek Édes.- felhúztam magam és Hazza derekára ültem. Félre rakta a telefont és végig simított a karomon. Közel hajoltam hozzá és szinte azonnal csapott le ajkaimra. Nyelveink lassúztak egymással. Élveztem minden egyes percet. Harry gyorsan vette át az irányítást és maga alá gyűrt. Még mielőtt folytatta a csatánkat a függönyhöz nyúlt és elrántotta. Ezután jött a folytatás és a vissza vágó. Pólóm aljához nyúlt és elkezdte felfele húzni. A kezeimet lefogta a fejem felett így esélyem sem volt tiltakozni. Kibujtatott belőle és megpuszilta a nyakam. Gyengéden mag harapott majd mégegy puszit nyomott oda.
- Gyönyörű vagy, ne hidd hogy nem. Ne becsüld le magad.- suttogott a fülembe. A párna alól kivette a pólóját ami nekem pizsama és rám adta. Kigondolta a nadrágon és levette rólam. Ezek után mellém mászott, megcsókolt és bebújt a takaró alá mellém. Szorosan húzott magához. Röpke 5 perc alatt el is aludtunk.




** Lily szemszöge **

- Értsd meg, nem lehet. Sose bocsájtják meg nekem. Nem találkozhatunk többé. Sajnálom. Viszlát.- leraktam a telefont. Pár perc múlva üzenet érkezett:


„Küzdeni fogok érted”

2 megjegyzés:

  1. Naggyon nagyon jó *-* bár elöször nem tudtam hogy ki az a Lily :D imádtam :)) szerelmes Lily? *-* :$
    Erii

    VálaszTörlés
  2. Jajj Era :P nem mondom meg,sietek a kövivel és abba megírom a választ :PP

    VálaszTörlés